اخبار هدفون

بهترین ایرپاد رنج 2 میلیون؟ لیبرتی ایر2 یا اورایمو فری پادز4؟

بهترین ایرپاد رنج 2 میلیون

شما اگه بخواهید در رنج قیمت دو میلیون تومان هدفون ترووایرلس خریداری کنید با کلی گزینه متفاوت مواجه خواهید شد و اینجا این سوال ایجاد میشه که بهترین ایرپاد رنج 2 میلیون تومان کدام گزینه است ؟ اگه بخواهیم ریزبین تر شویم  در بین این گزینه ها انکر لیبرتی ایر 2 و اورایمو فریپادز 4 جزو بهترین ها هستند . ما قراره در این مقاله این دو هدفون را به صورت کامل باهم مقایسه کنیم تا شما موقع خرید هدفون آگاهانه انتخاب کنید.

خوب بریم مقایسه رو شروع کنیم . در ابتدا  باید گفت که هردو محصول از برندهای شناخته شده ومطرح جهان هستند و در رنج قیمتی 2 میلیون تومان از بهترین گزینه ها برای خرید هستند. هردو ایرپاد از کیفیت بسیاربالایی برخوردار هستند ولی ما در این مقاله سعی داریم طبق امکانات و کیفیت موجود در هرمحصول این دو محصول را در یک رنج قیمت یکسان مقایسه کنیم .

 

بهترین ایرپاد رنج 2 میلیونبهترین ایرپاد رنج 2 میلیون

 

اولین بخش مقایسه بخش نرم افزار هست که هردو محصول از نرم افزار پشتیبانی میکنند و برای اندروید و IOS نرم افزار دارند، اما امکاناتی که اورایمو فری پادز4 دارد نظیر نویزکنسلینگ اکتیو ، ترنسپرنسی و گیم مود  اولین و مهم ترین برتری اورایمو نسبت به انکر لیبرتی ایر2 را نشان میدهد.

 

بهترین ایرپاد رنج 2 میلیونبهترین ایرپاد رنج 2 میلیون

در مورد کیفیت مکالمه تست های انجام شده خبر از برتری اورایمو نسبت به انکر در این بخش هم  میدهد. شما با ایرپاد فری پادز4 میتوانید درهرمکانی که هستید چه شلوغ چه خلوت یک مکالمه شفاف داشته باشید اما لیبرتی ایر2 فقط برای مکالمه درجاهای خلوت و کمی شلوغ مناسب میباشد.

بخش بعدی مقایسه ظاهر و ارگونومی دو ایرپاد میباشد. هردو ایرپادظاهر جذابی دارند ولی با توجه به آمار به دست آمده انکر درمیان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است اما از نظر ارگونومی اورایمو از انکر بهتر بوده و ارگونومی بالاتری نسبت به انکر دارد.

 

خب بریم سراغ بخش موسیقی

در بخش موسیقی درحالت کلی هردو محصول عملکرد عالی دارندولی اگر وارد جزییات شویم میتوان دید که بازهم اورایمو ، هم در بخش بیس و بلندی و هم وضوح صدا از کیفیت بالاتری برخوردار است .

برتری دیگری که اورایمو نسبت به انکردارد بخش باتریست. اورایمو در مجموع بیش از 35 ساعت به شما عمر باتری میدهد این درحالیست که انکر در مجموع تا 28 ساعت عمر باتری میدهد. 

بهترین ایرپاد رنج 2 میلیون

موضوع بعدی که در این بخش انکر پیروز میدان است شارژ وایرلس است که انکر پشتیبانی میکند اما اورایمو از شارز وایرلس پشتیبانی نمیکند . 

دراین میان باید از این موضوع هم نگذریم که برند انکر نسبت به برند اورایمو شناخته تر و معتبر تر  است. 

درحالت کلی میتوان گفت باتوجه به اینکه اورایمو فری پادز4 مدل جدیدتر و به روز تری هست و تازه وارد بازار شده از کیفیت و امکانات بیشتری نسبت به انکر برخوردار است و ارزش خرید بالاتری نسبت به انکر لیبرتی ایر2 دارد. 

شما میتوانید این دو هدفون را با قیمت مناسب و با بهترین پشتیبان ایران از طریق سایت اوزمان دیجیتال ثبت سفارش کنید . 

 لینک وبسایت اوزمان دیجیتال : www.uzmandigital.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *