اخبار هدفون, مطالب

آموزش اتصال و بروزرسانی هدفون شیائومی مدل Air 2

برند شیائومی با معرفی هدفون هایی در رنج قیمت هایی متفاوت بخشی از بازار هدفون هارا به خود اختصاص داده. هدفون ایر 2 شیائومی هم یکی از این هدفون هاست . این هدفون به دلیل استفاده از برخی کدک های خاص لازم است تا همراه با یک نرم افزار خاص به گوشی های هوشمند اندرویدی متصل شود که این نرم افزار Mi Ai نام دارد و به عبارتی یک پلتفرم بر پایه دستیار صوتی هوشمند شیائومی می باشد که چندین وسیله هوشمند از برند شیائومی به کمک آن به یکدیگر متصل می شوند. ما در این مقاله قصد داریم نحوه ی اتصال و بروزرسانی هدفون شیائومی مدل Air 2 رو به شما یاد دهیم.

 

وقتی که سعی میکنید شیائومی Air 2 را به صورت عادی همانند دیگر هندزفری های بلوتوثی به گوشی خود متصل کنید، احتمالا تنها فقط یک گوشی آن متصل می شود و حتی از لحاظ کیفیت صدا نیز ضعف هایی در آن دیده خواهد شد، جهت رفع این مشکلات لازم است تا مطابق آموزش زیر هندزفری را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

 

ابتدا از طریق لینک زیر نرم افزار اندروید Mi Ai را دانلود کتید و روی گوشی هوشمند خود نسب کنید.

 

دانلود نرم افزار Mi Ai برای گوشی های اندرویدی ( حجم 49.5 مگابایت)

 

1- پس از اجرای نرم افزار بر روی Add device کلیک کنید و در صفحه باز شده بر روی علامت بلوتوث کلیک کنید تا بلوتوث گوشی شما روشن شود، و سپس بر روی تصویر هندزفری خود کلیک کنید.

  2- در این مرحله، نرم افزار، دستگاه های پیدا شده در اطراف شما را به شما نمایش می دهد، بر روی هندزفری خود کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید. 3- گوشی های هندزفری را در داخل باکس قرار دهید و درب آن را ببندید، سپس دست خود را بر روی دکمه روی باکس نگه دارید تا زمانی که چراغ سفید روی باکس چشمک بزند. 4- درصورتی که پیامی مبنی بر متصل شدن هندزفری بر روی گوشی شما ظاهر شد بر روی Pair کلیک کنید. 5- درصورتی که پیام Pairing به صورت تصویر زیر برای شما ظاهر شد، تیک “Allow access to your contacts and call history” را روشن کنید تا اجازه دسترسی به تماس به هندزفری داده شود و سپس بر روی دکمه Pair کلیک کنید. 6- یکی از گوشی های هندزفری را از باکس خارج کرده و محل مشخص شده در تصویر را لمس کنید و برای اتمام مراحل اتصال بر روی دکمه مشخص شده در اپلیکیشن کلیک کنید. 7- درصورتی که با صفحه زیر مواجه شدید، بر روی دکمه آبی کلیک کنید تا دستگاه اتصال به هندزفری را دوباره امتحان کند. 8- بعد از اتصال هندزفری، نسخه فرمور آن از 2.6.2.0 شروع به بروزرسانی می کند، تا اتمام دانلود و نصب نسخه جدید فرمور منتظر بمانید، پس از بروزرسانی، هردو گوشی به موبایل شما متصل خواهند شد.

امیدوارم این آموزش به دردتون خورده باشه (اتصال و بروزرسانی هدفون شیائومی مدل Air 2)

نظر شما در مورد هدفون mi air 2 برند شیائومی چیه ؟ لطفا نظر خود را داخل نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اوزمان دیجیتال فروشگاه تخصصی هدفون

منبع : xiaomi-mag.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *