اخبار هدفون, مطالب

بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

خرید ایرپاد الان خیلی سخت شده چرا که هم تنوع محصولات در بازار به شدت بالاست و هم قیمت ها خیلی متفاوت هستن . همین باعث سردرگمی در انتخاب و خرید ایرپاد میشه . یک از مهم ترین فاکتور های خرید هدفون تعیین بودجه و نیاز شماست . الان با توجه شرایط اقتصادی مردم بیشتر به دنبال ایرپاد های با صرفه اقتصادی هستند. ما در این مطلب سعی میکنیم ایرپادهای اقتصادی و با کیفیت در رنج قیمت 500 هزار تومان معرفی کنیم تا شما خرید آسان تر و بهتری داشته باشین.ما در این مقاله با در نظر گرفتن تمامی جوانب ایرپادهارو معرفی میکنیم ؛پس اگر میخواهید بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن را بشناسید در این مقاله باما همراه باشید . بهترین انتخابی که میتونین داشته باشین هایلو x1neo و اوی t13pro  هستند .

اوی T13pro

هندزفری بیسیم اوی T13proاگر به دنبال بیس و بلندی خوبی هستین و مدل هایی که سری سیلیکونی دارند با گوش شما سازگار هست اوی تی 13 پرو برای شما انتخاب مناسبی هست . این مدل از برند اوی میباشد که یکی از جان سخت های بازار بوده . طول عمر بالایی به شما میدهد.همچنین یکی از ویژگی های بارز محصولات اوی  بیس و بلندی بالایی هست که دارند، پس این ایرپاد میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای موسیقی در این رنج قیمت باشد. اوی تی 13 پرو با داشتن IPX6 (ضد آب و ضد عرق بدن) خودش رو در دل ورزشکاران هم جا میکند و ورزش کاران میتوانند با خیال راحت این ایرپاد رو انتخاب و خریداری کنند ضمن اینکه ارگونومی بالایی دارد و امکان افتادن از گوش خیلی پایین هست.

بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

از ویژگی های خوب دیگری که این ایرپاد دارد این هست که تاخیر صدا داخل گیم بهینه شده و برای افراد اهل گیم هم یک گزینه عالی به شمار میرود . درضمن عمر باتری خیلی خوبی به شما میدهد .خود ایرپاد به تنهایی تا 5 ساعت و همراه با گیم تا 24 ساعت شارژ نگه میدارد. این یعنی اوی تی 13 پرو در بخش باتری هم نمره قبولی را دریافت میکند.

هایلو x1 neo

بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

این ایرپادبرای کسانی مناسب هست که به دنبال ایرپاد با ظاهر شیک و بدون سری سیلیکونی هستند.اگر بخواهیم در مورد ویژگی های این ایرپاد صحبت کنیم باید گفت که این هدفون وضوح صدای خیلی حوبی در این رنج قیمت دارد ولی افرادی که به دنبال بیس و بلندی هستن نباید سراغ این گزینه بروند .با این حساب این ایرپاد هم گزینه بسیار مناسبی برای موسیقی در این رنج قیمت بخصوص برای طرفداران وضوح و کیفیت صدای بالا هستند میباشد.

بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

این مدل گواهی IPX ندارد ولی ضد عرق بدن هست . اگر برای ورزش به دنبال ایرپاد هستید مدل هایلو ایکس وان نئو را  پیشنهاد نمیکنم چون بدون سری سیلیکونی هست و امکان افتادن از گوش بیشتره. هایلو ایکس وان نئو هم مثل اوی تی 13 پرو تاخیر صداش بهینه شده و برای کیمرهاهم گزینه مناسبی هستش ولی باز اوی تی 13 پرو در زمینه گیم عملکرد بهتری دارد. هایلو x1neo نیز باتری قابل قبولی دارد خود ایرپاد ها تا 5 ساعت و همراه با کیس تا 20 ساعت به شما پلی تایم میدهد.

 

اگر به دنبال مکالمه با ایرپاد هستید باید بگم که متاسفانه هیچ ایرپادی در بازار نمیتوانید پیدا کنید که کیفیت مکالمه خوبی برای مکالمه در بیرون از خانه به شما بدهد و این دو مدل معرفی شده هم از این موضوع مستثنی نیستند و حتی بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن هم فقط برای مکالمه در جاهای کاملا خلوت مناسب میباشند. حب به پایان این مقاله رسیدیم امیدوارم که توضیحات داده شده مفید باشد و شمارا در انتخاب صحیح کمک کند؛ ممنون که تا آخر مقاله با ما همراه شدید شما میتوانید هردو ایرپاد معرفی شده رو با بهترین قیمت و بهترین پشتیبانی ایران از فروشگاه تخصصی اوزمان دیجیتال تهیه کنید.

لینک وبسایت :www.uzmandigital.com

 

 

1 دیدگاه در “بهترین ایرپادها تا500 هزارتومن

  1. مجید فتاحی گفت:

    سلام
    من ای ایرپاد اوی t13 pro رو از اوزمان دیجیتال خزیدم. واقعا کیفیتش عالیه. تن هدفونا و هن کیسش باتری رو خوب نگه میدارن و هدفونا خیلی سریع شارژ میشن. صداش و بیسش عالیه. البته یک کمی جایگیریش تو گوش بد قلق هست نه اینکه قرار نمیگیره قراز میگیره ولی بعد از مدتی کم کم بیرون میاد ولی خیلی اذیت کننده نیست. در کل تو این رنج قیمت خیلی خوبه مخصوصا شارژ شدنش و نگهداری شارژش عالیه ـ
    اگه بتونید کمی بیشتر هزینه کنید میتونید شاهکار انکر رو بخرید یعنی i50r که همه نظزه محشره و عاشقش میشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *