اخبار هدفون, مطالب

مقایسه گلکسی بادز پلاس با ما بقی ایربادها | بهترین ایرباد موجود در بازار کدام است؟

سامسونگ طی مراسمی با معرفی هدفون تمام بی‌سیم گلکسی بادز پلاس، برای رقبای خود خط نشان کشید و وارد یک رقابت جدید و جذاب شد . ما در این مقاله می خواهیم با مقایسه گلکسی بادز پلاس با دیگر هدفون های تمام بیسیم موجود در بازار بهترین هدفون موجود در بازار را از نظر شما را انتخاب کنیم.

گلکسی بادز پلاس نسخه بهبود یافته گلکسی باذز می باشد که این محصول در مکالمات تلفنی ، ویدئویی و موسیقی حس خوبی به مخاطب منتقل می کند.

گلکسی بادز پلاس درمقایسه‌ با نسل گذشته تغییرات زیادی کرده است؛ که به نظر می رسد مهم ترین تغییر افزایش عمر باتری از ۶ به ۱۱ ساعت باشد. کیس گلکسی بادز پلاس نیز با باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی خود می تواند یک بار کامل هدفون را شارژ کرده و تا 11 ساعت عمر باتری بیشتری در اختیار کاربر بگذارد تا هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ بتواند درمجموع ۲۲ ساعت عمر باتری در اختیار کاربر بگذارد که می تواند 22 ساعت موسیقی پخش کند البته این میزان عمر باتری برای مکالمه اندکی کمتر از حالت پخش موسیقی است و که حدودا ۱۵ ساعت در حالت مکالمه می تواند باتری خود را نگه دارد.

طبق گفته های شرکت سامسونگ ، صدای گلکسی +BUDS را شرکت AKG تنظیم کرده و این هدفون به بلندگوهای دینامیکی دوخروجی درکنار سه میکروفون برای رسیدن به کیفیت صدایی بسیار خوب مجهز است.

در طرف دیگر رقابت هدفون های تمام بی سیم ، شرکت هایی مانند اپل ، ماکروسافت ، سونی ، بیتز، گوگل ، سنهایزو و… قرار دارن که در ادامه این مقاله بیشتر در مورد رقابت ایرباد های این شرکت ها سخن خواهیم گفت

اپل ایرپاد پرو در مقایسه با گلکسی بادز پلاس

 

اپل ایرپاد پرو سبک است و ازساختار توگوشی بهره می‌برد و با سه سَری سیلیکونی کوچک و متوسط و بزرگ دراختیار کاربر قرار میگیرد که با توجه به این موضوع به راحتی و بدون کوچک‌ترین درزی درون گوش جای می گیرد و صدایی واضح و بدون نویز را به گوش می رساند.

سیستم حذف نویز محیطی دراپل ایرپاد پرو با دو میکروفون و الگوریتمی نرم‌افزاری انجام می گیرد و به‌ صورت مداوم خود را با گوش هر شخص وفق می‌دهد.

میکروفون اول به سمت بیرون است و با شناسایی صداهای بیرونی، نویز محیطی را تحلیل می‌کند. سپس هدفون با ایجاد آنتی‌نویز معادل، نویز محیطی را پیش از رسیدن به گوش کاربر از بین می‌برد. میکروفون دوم به سمت داخل گوش است و هدفون نویز شناسایی‌شده‌ی این میکروفون را حذف می‌کند. سیستم حذف نویز محیطی بصورت مداوم با نرخ ۲۰۰ باربرثانیه خود را با سیگنال‌های صوتی وفق می‌دهد.

اپل ایرپاد پرو از ویژگی موسوم به Adaptive EQ نیز بهره می‌برد. این ویژگی با تنظیم خودکار فرکانس‌های بم و میانی موسیقی براساس ابعاد گوش هر شخص، تجربه‌ی شنیداری فوق‌العاده‌ای برای کاربر به وجود می آورد.

اپل ایرپاد 2 در مقایسه با گلکسی بادز پلاس

 

بی‌شک از دیگر ایرباد محبوب بازار جهان اپل ایرپاد 2 می باشد . عملیات جفت سازی ایرپاد با گوشی های هوشمند بسیار ساده و با سرعت بسیار بالا انجام میگیرد . کیفیت صدای خوب ، عمر باتری ۵ ساعته همراه با ۲۴ ساعت عمر باتری موجود در کیس ، پشتیبانی از دستورهای صوتی با دستیار هوشمند سیری و کیفیت بسیار خوب برای مکالمه‌ی صوتی، از دیگر قابلیت‌های این هدفون تمام‌بی‌‌سیم بشمار می‌رود تا دیگر شرکت ها کار دشواری برای رقابت با آن داشته باشند.

مایکروسافت سرفیس بادز

 

مایکروسافت سرفیس ایرباد می‌توانند بطور مداوم هشت ساعت موسیقی پخش کند. با قابلیت دوبار شارژ کامل هدفون‌ها ازطریق کیس ، درمجموع شارژدهی ۲۴ ساعتی به‌ارمغان خواهد آمد.

این هدفون با قیمت 249 دلار یکی از گران قیمت ترین هدفون های موجود در بازار است

سنهایزر مومنتوم در مقایسه با گلکسی بادز پلاس

 

در هدفون تمام بی سیم سنهایزر مومنتوم با استفاده از فناوری aptX کوالکام برای انتقال باکیفیت صدا و سری‌های لاستیکی برای واردنشدن صدای محیطی به گوش نیز به بهبود تجربه‌ی شنیداری موسیقی کمک زیادی کرده است.

هدفون تمام‌بی‌سیم مومنتوم از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و امکان شخصی‌سازی آن‌ها را برای کاربران فراهم کرده است. استاندارد مقاومت دربرابر آب IPX4 و عمر باتری چهارساعته‌ی ایرباد‌ها، از دیگر مشخصات سنهایزر مومنتوم به‌شمار می‌رود.

گوگل پیکسل بادز

 

پیکسل باد (Pixel Bud) راحت درون گوش قرار می گیرد و می‌توان مدت بیشتری آن‌ را روی گوش گذاشت . باتری آن با هربار شارژ پنج ساعت عمر خواهد کرد و همراه‌ با کیس حداکثر ۲۴ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. پیکسل باد با قیمت ۱۷۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

به‌ادعای گوگل، پیکسل بادز در فضای باز به طول یک زمین فوتبال آمریکایی و در فضای بسته تا فاصله‌ی سه اتاق به گوشی تلفن‌همراه متصل باقی خواهد‌ مانده و قطع نمی شود . همچنین، میزان بلندی صدا را بطور خودکار هماهنگ با صدای اطراف کاربر تنظیم می‌کند.

پاوربیتز پرو 

 

پاوربیتز پرو با عمر باتری عالی ۹ ساعته و کیفیت صدای بالا یکی از گزینه‌هایش شاخص موجود در بازار برای ورزش‌کاران است .

بسیاری از مشخصات این دستگاه را می‌توان در ایرپاد اپل نیز یافت؛ اما به خاطر زبانه‌ی مخصوص پشت لاله‌ی گوشت، در فعالیت‌های بدنی شدید نیز نگرانی بابت افتادن هدفون وجود نداشته نباشد.

این هدفون از قابلیت‌های جذاب دیگری مانند حسگر اپتیکال برخوردار است ، که به‌ محض برداشتن هدفون از روی گوش عملیات پخش موسیقی متوقف خواهد شد.

سونی WF-1000XM3

 

عملکرد عالی حذف نویز محیطی را می‌توان اصلی‌ترین مشخصه‌ی این هدفون دانست که این هدفون در قابلیت حذف نویز از رقبای خود یک سر گردن بالا تر است. به‌ لطف فناوری پیشرفته‌ی DSEE HX سونی، این هدفون کیفیت بسیار زیادی در پخش صدا دارد.

درصورت فعال‌بودن حذف نویز محیط، این هدفون تمام‌بی‌سیم با هربار شارژ می‌تواند به‌طور مداوم ۶ ساعت موسیقی پخش کند که با غیرفعال‌کردن این فناوری، شارژدهی به ۸ ساعت افزایش می‌یابد.

مقایسه کلی بین هدفون های تمام بلوتوث

به نظر شما کدام هدفون بهترین هدفون حال حاضر در بازار می باشد ؟

لطفا نظر خود را با ما به اشتراک بگزارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *